Εγγραφές στα ΚΔΑΠ Δήμου Φλώρινας για τη σχολική χρονιά 2021-2022

Ο Δήμος Φλώρινας και το Νομικό Πρόσωπο Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης Πολιτισμού και Αθλητισμού συνεχίζει για μια ακόμη φορά το πρόγραμμα των ΚΔΑΠ.

Φέτος, επιδίωξή μας είναι να υπάρξει μεγαλύτερη ΔΩΡΕΑΝ συμμετοχή των παιδιών αφού θα λειτουργούν κανονικά και τα 4 ΚΔΑΠ:

  • ΚΔΑΠ Ειδικού Α’ Βάρδια,13:30 έως 17:30
  • ΚΔΑΠ Ειδικού Β’ Βάρδια,17:30 έως 21:30
  • ΚΔΑΠ Ειδικού 8ου Νηπιαγωγείου, 13:30 έως 17:30
  • ΚΔΑΠ Πειραματικού, 17:30 έως 21:30,

με αθλητικές, πολιτιστικές αλλά και με ένα σύνολο υπηρεσιών υψηλού επίπεδου και απαιτήσεων.

 

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Έτσι και φέτος για τη σχολική χρονιά 2021-2022, σας θέλουμε αρωγούς στην προσπάθεια μας αυτή και να συνεχίσουμε την επιτυχή λειτουργία των ΚΔΑΠ με πλούσιες δραστηριότητες για όλα τα παιδιά, από 5-12 ετών.

Εμείς δείχνουμε το δρόμο – το παιδί τον ακολουθεί μόνο του!

Στα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ) τα παιδιά από την υποχρεωτική εκπαίδευση έως και 12 χρονών μπορούν να απασχοληθούν δημιουργικά σε ώρες εκτός σχολικού ωραρίου, συγκεκριμένα 13:30 – 21:30, με οργανωμένες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες, όπως:

Πρόγραμμα καθημερινής μελέτης και σχολικής ετοιμότητας με σκοπό να καθοδηγήσουμε το παιδί ώστε να μάθει να κάνει μόνο του τα μαθήματά του και να δεχτεί βοήθεια μόνο εκεί που πραγματικά χρειάζεται.

Αθλητικές δραστηριότητες στο ειδικά διαμορφωμένο και πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο. Τα παιδιά μυούνται σε δημοφιλή και μη αγωνίσματα όπως το μπάσκετ, το ποδόσφαιρο, το χάντμπολ, ταχύτητες, ολυμπιακά αθλήματα, κ.α. Διαμορφώνουν αθλητική παιδεία μέσα από το παιχνίδι, αναπτύσσουν θετική στάση προς τον αθλητισμό και αναπτύσσουν πολυδιάστατους χαρακτήρες.

Εικαστικά/ Χειροτεχνίες – Εργαστήρι Εικαστικών “Ο κόσμος της τέχνης”. Καλλιεργούμε την αγάπη για τον πολυποίκιλο κόσμο της τέχνης. Η εικαστική αγωγή παρέχει στους μαθητές τρόπους να αντιλαμβάνονται τις ανθρώπινες εμπειρίες, του παρελθόντος και του παρόντος, τους μαθαίνει να προσαρμόζονται και να σέβονται τους διαφορετικούς τρόπους σκέψης και πράξης, να μοιράζονται τις ιδέες και τα συναισθήματά τους. εκπαιδευτούν σε σύγχρονες τεχνικές και να ανακαλύψουν. Επικεντρωνόμαστε στο να περνούν καλά τα παιδιά ενώ μαθαίνουν να ζωγραφίζουν με διάφορες τεχνικές και αναπτύσσουν το ταλέντο και τις δεξιότητές τους.

Θεατρικό Εργαστήρι “Θεατρικοί Κύκλοι”. Εισαγωγή στην θεατρική τέχνη με παιγνιώδη τρόπο. Το Θέατρο θα πρέπει να αποτελεί σημαντικό κεφάλαιο της γενικής παιδείας του παιδιού, καθώς το βοηθάει να αναπτύξει τα χαρακτηριστικά του ανθρώπου της διά βίου μάθησης ενώ παράλληλα ενισχύει τη αυτοπεποίθησης των παιδιών και την ικανότητά τους να αναπτύσσουν το λόγο και τα συναισθήματά τους μπροστά σε κοινό (τρίτους).

Μουσική και Μουσικοπαιδαγωγικά προγράμματα Δίνουμε στα παιδιά την δυνατότητα να εξερευνήσουν μουσικούς δρόμους με διάφορες δραστηριότητες. Η μουσική καταπολεμά την έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης και βοηθά στην ανάπτυξη της νοημοσύνης.

Μουσειακή Αγωγή. Οι μαθητές διαμορφώνουν θετική στάση απέναντι στα μουσεία, αναπτύσσουν κριτική σκέψη και δημιουργικότητα, καλλιεργούν δεξιότητες – εξετάζοντας ως αντικείμενα της εκπαίδευσης τους -μουσεία, έργα τέχνης και χώρους πολιτιστικής κληρονομιάς είτε επισκέπτοντας ανάλογους χώρους , είτε μέσα από το σχολικό περιβάλλον είτε με εξ αποστάσεως μουσειακή εκπαίδευση.

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας ΤΠΕ

Η τεχνολογία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της μαθησιακής διαδικασίας και εργαλείο μάθησης για τα παιδιά. Αναζητώντας τις καταλληλότερες χρήσεις των ΤΠΕ που συνάδουν με τα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά των μαθητών, δίνουμε δυνατότητες για πλούσιες μαθησιακές δραστηριότητες. Οι ΤΠΕ χρησιμοποιούνται ως εργαλεία για: ανακάλυψη, έκφραση, διερεύνηση, πειραματισμό, αναζήτηση, εξ’ αποστάσεως συνεργασία, διαθεματικότητα, αναζήτηση, διαπραγμάτευση, αποκάλυψη, συλλογικότητα, σε συνδυασμό με άλλα μέσα ή υλικά, παραδοσιακά και μη.

Φιλαναγνωσία. Σκοπός της Φιλαναγνωσίας είναι η εξοικείωση του παιδιού με το βιβλίο και την ανάγνωση, η οποία πέρα από την χαρά, τη δραστηριοποίηση της φαντασίας, την αισθητική συγκίνηση και την μύηση του παιδιού σε αξίες, συμβάλλει επίσης και στη γλωσσική του ανάπτυξη και στη σταδιακή εδραίωση μιας φιλικής σχέσης με το λογοτεχνικό βιβλίο. Στο ΚΔΑΠ λειτουργεί Δανειστική Βιβλιοθήκη και διοργανώνονται εκδηλώσεις αφηγήσεις παραμυθιού από αγαπημένους συγγραφείς που επισκέπτονται το σχολείο μας με τους μαθητές να απολαμβάνουν την εμπειρία συνάντησης με τους συγγραφείς παιδικών και εκπαιδευτικών βιβλίων

Εκπαιδευτικές Εκδρομές και Επισκέψεις. Καθ όλη τη διάρκεια του έτους πραγματοποιούνται διάφορες εκδρομές σε μουσεία, ιστορικούς, αρχαιολογικούς και επιστημονικούς χώρους και βέβαια χώρους όπως, την πυροσβεστική υπηρεσία ή καταστήματα, ζαχαροπλαστεία, αξιοθέατα, ή απλά περπατάμε στην εξοχή, στην παραλία, συζητάμε κλπ. Στα ΚΔΑΠ έχουμε στο πρόγραμμά μας μια πληθώρα εκδρομών και εκπαιδευτικών επισκέψεων!

Δε λείπουν βέβαια τα επιτραπέζια παιχνίδια, τα εργαστήρια μαγειρικής και υγιεινής διατροφής, τα εκπαιδευτικά παιχνίδια, και οι ομαδικές δραστηριότητες.

Είναι επίσης σημαντικό να τονίσουμε ότι συχνά τα παιδιά κάνουν για κοινωφελές σκοπούς, διάφορες δράσεις, προάγοντας τον εθελοντισμό.

Τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ) λειτουργούν με βάση το τετράπτυχο: Αγαπώ, παίζω, δημιουργώ, μαθαίνω.

 

ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΦΕΤΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΑ ΚΔΑΠ

 

Για αυτό σας καλούμε να συμπληρώσετε την αίτηση εγγραφής από 10-6-2021 έως και 18-6-2021 και να την παραδώσετε στα ΚΔΑΠ.

Αν δεν έχετε την αίτηση και τα δικαιολογητικά μπορείτε είτε να τα πάρετε από τα ΚΔΑΠ είτε να μας στείλετε mail με τα στοιχεία σας (όνομα , mail,και τηλέφωνο επικοινωνίας) στο [email protected], προκειμένου να σας τα αποστείλουμε, αλλά και να σας λύσουμε τυχόν απορίες (τηλέφωνο επικοινωνίας 2385026474 εσωτ.4)

Σας ευχαριστούμε εκ των πρότερων για τη συνεργασία

 

Με εκτίμηση

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Δημήτριος Ηλιάδης

 

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΑ Κ.Δ.Α.Π.

  • Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
  • Βεβαίωση Υγείας Παιδιού (το έντυπο χορηγείται από την Υπηρεσία μας).
  • Υπεύθυνη δήλωση όπου θα αναφέρεται ποιος θα μπορεί να παραλαμβάνει το παιδί.
  • Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/1986 με την οποία ο γονέας θα δηλώνει τη συγκατάθεσή του για την περαιτέρω επεξεργασία [από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΝΠΔΔ] των προσωπικών δεδομένων τους, συμπεριλαμβανομένων και των ευαίσθητων, που τηρούνται για την υλοποίησης της εγγραφής- επανεγγραφής των παιδιών και για το σκοπό εξαγωγής στατιστικών δεδομένων στο πλαίσιο της διενέργειας ερευνών και της εκπόνησης μελετών για τις ανάγκες του ΝΠΔΔ.
  • Για την εγγραφή παιδιού αλλοδαπών γονέων στο σταθμό εκτός των προαναφερόμενων δικαιολογητικών απαραίτητη προϋπόθεση είναι και η άδεια νόμιμης παραμονής στη χώρα μας όπως αυτή αποδεικνύεται από τις ισχύουσες κάθε φορά διατάξεις.